Followers

Thursday, February 12, 2015

Tahniah kawan/kakak/mangsa buli..

salam uolss....

pada hari sabtu lepas (8/2/2015), bis telah menghadiri majlis perkahwinan kawan bis time belajar dulu di Kampung Sg. Kertas, Batu Caves. last year, wedding kakak dia..this year, wedding dia plak plus dapat tengok ahli baru keluarga dia (anak kakak dia) yang baru je 14 hari dilahirkan..

boleh dikatakan 3 kali pergi rumah dia, 3 kali juga lah sesat.. salah masuk jalan kt batu caves tu..patut nya bis masuk ke Sri Gombak, tapi asyik terlepas ke Batu CAves... adehhh... hopefully, next time tak salah masuk jalan lagi la...hehe

ni, bis nak cerita sikit pasal si darah manis kita ni..dulu time belajar bis tak lah begitu rapat dengan dia..just tegur2 macam tu je.. tegur2 kawan.. kami mula rapat masa time praktikal kat PNB dulu.. lepas habis praktikal, ada masa dalam sebulan untuk siapkn tesis.. jadi dia berkampunglah di rumah bis dalam tempoh tu.. walaupun dia ni kalau nak ikutkan dah pangkat kakak bis..tapi bis suka buli dia..hehe..bukan buli kasau2 ye.. macam adik membuli kakak je..:B motif buli, sebab nak tengok dia marah..hehe tapi dia ni penyabar gile!senggih je manjang...

dia pun dah macam ahli keluarga bis jugak.. famli kami saling kenal mengenali.. chewahhh.. dah macam calon menantu plak..hehe.. time wedding dia haritu, ramai jugak ahli keluarga bis yang hadir termasuklah mak2 sedara dan bapa2 sedara.. :)

so, tahniah di ucapkan kepada Siti Shuhanis (ANis) dan pasangan Mohd Rafizan.. semoga berkekalan hingga ke hujung nyawa.. banyak kan sabar dan tabah menempuhi alam rumahtangga ye.. semoga Anis sentiasa menjadi isteri yang solehah kepada pasangan ye..




so, disini ada gambar sekeping dua bis sertakan untuk tatapan uols sekalian..#lotsoflove












bis tumpang gembira dan pada masa yang sama, ada juga rasa sebak sebab Anis dah melangkah kaki ke alam perkahwinan...apa-apa pun..tahniah sekali lagi Siti Shuhanis dan Rafizan..


hopefully, next year dapat datang lagi ke sana..but that time melawat ahli baru pulak..hehehe




No comments: